در مورد علامت ® چه می دانید..؟

بسیاری از شما در هنگام خرید یا تحقیق در خصوص یک برند معتبر با علامت ® روبرو شده اید و حتما برای شما این سوال پیش آمده که مفهوم این علامت چیست؟!

از آنجایی که این علامت بر روی محصولات عرضه شده توسط فروشگاه آدیومکس از جمله

برند Rockford Fosgate  دیده می شود، لازم دانستیم تا توضیحی مختصر در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهیم.

علامت ® چیست؟

 واژه  NOTICE به معنی اعلان در خصوص (حق ثبت اختراع – حق مؤلف – علامت تجاری) می باشد. این نشان رسمی یا اعلامیه به یک شیء فیزیکی ملحق می شود و در برگیرنده یا بازگو کننده حق مالکیت فکری افراد است، برای مثال، استفاده از عبارت “حق ثبت اختراع” یا یکی از اختصارات آن به علاوه شماره ثبت اختراع، روی یک کالایی ثبت شده که توسط دارنده حق ثبت اختراع یا افراد مجازی که تحت نظارت وی کار می کنند به ثبت رسیده باشد.

بر طبق قانون آمریکا، اعلان رسمی علائم تجاری ثبت شده، حرف انگلیسی R است که در یک دایره قرار گرفته (®)،  ((Reg U.S. Pat & Tm. Off.)) به معنی “ثبت شده در دفتر حق ثبت اختراع و ثبت علائم تجاری آمریکا” است. بسیاری از شرکت ها از اعلان های غیر رسمی علائم تجاری، مثل “Brand”، “TM”، “Trademark”، “SM”، “Service Mark”  نیز در کنار کلمات یا دیگر نمادهای ثبت شده خود استفاده می کنند.

حرف R در این موارد مخفف Registered Trademark است یعنی نماد بازرگانی ثبت شده است .

نشان تجاری ثبت شده یا ®  نشان دهنده ثبت شدن نام یا لوگو توسط یک اداره بین‌المللی ثبت علامت تجاری(trademark) است.

اعلان حق مؤلف نیز شامل حرف انگلیسی C است که در یک دایره قرار گرفته (©) و همچنین می تواند شامل اختصار “Copr.” یا خود کلمه “Copyright” به علاوه صاحب دارنده حق مؤلف و اولین سال چاپ نیز باشد.

MONSTER

تاریخچه مانستر

کمپانی مانستر در سال 1979 توسط نوئل لی     ( Noel lee)  به عنوان سازنده محصولات کابلی تأسیس شد. این کمپانی از زمانی شکل گرفت که آقای لی در گاراژ خانوادگی‌شان در آمریکا مشغول آزمایش کیفیت سیم های مختلف مسی و سیم پیچی آنها در ساخت کابل های صوتی بود  و  در حالی که کیفیت کابل های مختلف را با گوش دادن به موسیقی اوتور چایکوفسکی ساخته سال 1812 (Tchaikovsky 1812 overtur) مقایسه می کرد،  متوجه تاثیر کابل های مختلف و کیفیت آنها در کیفیت تولید صدا شد. او متوجه شد که با ایجاد تغییراتی در طراحی کابل های صوتی، علاوه بر افزایش راندمان برق می توان شاهد بهبود کیفیت صدا نیز بود. آقای لی در سال 1978 با شرکت در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی،  کابل های خود را به نمایش گذاشت و کیفیت ، طراحی و بازدهی آن ها را با سایر سیم های استاندارد به مقایسه گذاشت و نهایتاً توانست توسط CES (نمایشگاه الکترونیکی مصرفی) تادیه بگیرد و پس  از آن با گرفتن وام ۲۵۰ هزار دلاری از بانک ، کار خود را در زمینه طراحی و ساخت محصولات کابلی آغاز کرد. اولین کابل هایی که آقای لی در قالب نام تجاری مونستر تولید کرد دست ساز بودند، تا آن که در سال 1980  آقای لی توانست تولید محصولات خود را از گاراژ خانوادگی اش به یک مرکز تولید در سانفرانسیسکو منتقل کند و تولیدات خود را گسترش دهد.

 فروش این کمپانی در ابتدا به صورت خرده فروشی آغاز شد و  آنچه که باعث رشد این برند شد محبوبیتی بود که در بین همین خرده‌فروشان کسب کرده بود و رضایت خریداران این محصول باعث شهرت این برند شد. در سال 2012 این شرکت نام خود را از Monster Cable products   به Monster Inc تغییر  داد. امروزه کمپانی مانستر با گسترش روز افزون  محصولات الکترونیکی توانسته شش هزار محصول مختلف را تولید کند ازجمله: هدفون،بلندگو ،محافظ های برقی، تلویزیون، لوازم جانبی برای اتومبیل ها و دستگاه های تلفن همراه و…..

مانستر بازار تولید کابل های صوتی حرفه ای را در اواخر دهه 1980  ایجاد کرد و آنچه که بیشتر از سایر محصولات این کمپانی باعث شهرت این برند شد، تولید کابل های حرفه ای برای بلندگو و سیستم های صوتی حرفه ای می باشد.امروز این برند برای بیشتر فعالان این عرصه نام شناخته شده و معتبری می باشد . رضایت مشتریان از کیفیت محصولات ، استفاده از تکنولوژی روز و شهرت جهانی این برند، باعث شده تا نام Monster  در میان سایر برندها همواره بدرخشد .

تاریخچه دایناآدیو

در سال 1994 دایناآدیو (daynaudio ) توسط شرکت Volvo  در زمینه سیستم های صوتی حرفه ای ماشین، کار خود را شروع کرد و به دنبال این بود که آیا می تواند سیستم صوتی حرفه ای را برای کوپه مدل(v 70)  به تولید برساند…

در آن زمان هیچ شرکتی در زمینه تولید یک سیستم صوتی حرفه ای برای استفاده در ماشین ها اقدام نکرده بود ، حتی برندها ی تجاری معروفی که در بخش خودرو فعالیت می کردند.

اما شرکت Volvo مصمم بود که بتواند در این عرصه بهترین و با کیفیت ترین سیستم صوتی موجود را ارائه دهد.

در ژانویه 1997 ، این شرکت کوپه جدید خود را در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشت که از میان بسیاری از ویژگی های نوآورانه ای که در این زمینه به نمایش گذاشته بود میتوان دایناآدیو را به عنوان اولین طراح و سازنده سیستم صوتی حرفه ای برای آن محصول قلمداد کرد. در سال 2001 دایناآدیو کار خود را با فولکس واگن توسعه داد و نسل جدیدی از سیستم های صوتی حرفه ای را با هدف برتری بر سایر مدل ها ادامه داد.اولین سیستم حرفه ای دایناآدیو برای فولکس واگن سه سال بعد یعنی در سال 2004 به بازار ارائه شد و امروزه بسیاری از مدل های این سیستم حرفه ای با صدایی عالی و شنیدنی در اکثر بازارهای معتبر جهانی موجود است.

سیستم صوتی حرفه ای داینا آدیو در فوکس واگن با صدای دلنشین خود توانست طرفداران زیادی را از مناطق دور و نزدیک به خود جلب کند، حتی در مناطق دوری مثل چین نیز به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرد.

 سوالی که در اینجا ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که، چرا سازندگانی مثل ولوو و فولکس واگن در زمینه سیستم های صوتی حرفه ای خود، دایناآدیو ، این متخصص دانمارکی را نسبت به سایر برندها ترجیح می‌دهند؟

 آنچه که می تواند پاسخ خوبی به این سوال باشد این است که، دایناآدیو فقط و فقط یک هدف را دنبال می کند و تمام تلاش خود را در تعالی این هدف با توسعه سیستم های صوتی حرفه ای برای ماشین ها در سراسر جهان و مطابق با همه سلیقه ها و معیارهای جهانی به نمایش گذاشته است. چنانچه وقتی در سال ۲۰۰۰ به بازار معرفی شد توانست این شایستگی و برتری خود را در زمینه تکنولوژی آکوستیک و بلندگو به همگان ثابت کند و این همان وجه تمایزی است که باعث شده این برند از سایر برند ها متفاوت و خاص و همواره پیشرو باشد و همواره انتخابی برتر برای بزرگترین کمپانی های خودروسازی باشد.

دایناآدیو برای رسیدن به هدف خود همواره در تلاش است تا با پیدا کردن راه حل های جدید ، ابداعات و نوآوری ها ی متخصصین خود در این زمینه بتواند بهترین و برترین سیستم صوتی را برای سریع ترین و پیشرفته ترین ماشین های دنیا طراحی کرده و به بازار ارائه دهد. انجام چنین کاری برای ماشین های لوکس و همچنین جلب رضایت صاحبان آنها برای داشتن یک سیستم صوتی حرفه ای کار ساده ای نبود، چرا که فضای ایده‌آل برای قرار دادن بلندگوها در اینگونه ماشین ها محدود شده بود و قرار دادن بلندگوها برای دستیابی به صدای پراکنده در اطراف راننده کاری سخت بود. علاوه بر آن چالش های فراوانی در خصوص سر و صداهایی که در حین حرکت ایجاد می شود و همچنین تغییرات شدید درجه حرارت و رطوبت نیز وجود داشت که به دشواری کار می افزود.

 حال اگر بخواهیم یک سیستم صوتی حرفه ای،  برای سریع ترین و فوق العاده ترین ماشین جهان مثل بوگاتی ویرون طراحی کنیم این مشکلات و دشواری ها ده برابر میشوند که بدون داشتن یک تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه نمی‌توان تمام این دشواری ها را پشت سر گذاشت و بهترین و با کیفیت ترین سیستم صوتی حرفه ای را برای بهترین ماشین ها طراحی کرد. تیم حرفه ای دایناآدیو توانست بر قله این دشواری ها ایستاده و به خوبی در این زمینه ایفای نقش کند.

برای مثال می توان از سیستم صدای (puccini) در بوگاتی ویرون نام برد که در آن چهار بلندگو با طراحی خاص و حرفه ای برای راننده در نظر گرفته شده است، تا راننده بتواند از صدای خاص و فراگیر و جادویی آن در حین رانندگی لذت ببرد. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که مهم نیست چه کسی و با چه سلیقه ای و به چه آهنگی گوش می دهد، دایناآدیو صداها را با بهترین کیفیت و بیشترین میزان رضایتمندی شما از سیستم صوتی ماشینتان پخش میکند.حال می توان به راحتی گفت که بوگاتی ویرون با سیستم صوتی حرفه ای دایناآدیو ، سریع ترین سالن کنسرت جهان است……!

تاریخچه فوکال

برند فوکال در سال ۱۹۷۹ در سنت اتین فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد. درخشش هنرمندانه فوکال توسط یک کارگاه مکانیکی خانوادگی و در نهایت دقت و علاقه آغاز شد. در آن زمان فقط دو نفر بودند که در زمینه ساخت بلندگو های ماشین فعالیت می‌کردند، که یکی از آنها ژاک ماهول، بنیانگذار کمپانی فوکال بود.خیلی زود و با تولید اولین بلندگوها، این برند توانست عطش علاقمندان و طرفداران پینک فلوید را در آن زمان آرام کند و جلب رضایت این گروه از علاقمندان به موسیقی، برای این برند موفقیت بزرگی محسوب می‌شد.

برند تجاری فوکال در زمینه طراحی، تولید و فروش بلندگو های ماشین و پذیرش سفارش برای سایر تولیدکنندگان در این عرصه فعالیت می‌کرد و توانست به عنوان اولین پرچمدار طیف وسیعی از بلندگوهایی با (13)db قرار بگیرد. فوکال با مجهز نمودن سیستم صوتی خود به بلندگوهای کوئل دوتایی برای راننده و با تولید صدایی با حجم بالاتر از سایر مدلها، انقلابی در زمینه طراحی بلندگو برای ماشین ها ایجاد کرد.

.شرکت فوکال خیلی زود توانست به موفقیت برسد و فعالیت خود را در طراحی و ساخت بلندگو های کلاسیک و کیت های حرفه ای ادامه داد. ژاک ماهول یکی از علاقمندان به ماشین های کلاسیک بود و در تلاش بود تا بتواند آرزوی دیرینه خود را به تحقق برسانند و آن گوش دادن به موسیقی، نزدیک به واقعیت، در طول ساعت‌ها رانندگی بود

این چنین بود که اولین کیت صوتی و تقویت کننده برای سیستم های صوتی ماشین متولد شد و چندی بعد، بخش سیستم های صوتی خودرو در سال ۱۹۸۹ در این کمپانی ایجاد گردید و در مدت زمات کوتاهی این بخش تبدیل به یک مرجع معتبر برای علاقمندان و متخصصین این حرفه شد


تاریخچه پایونیر

پایونیر کورپوریشن (به ژاپنی: パイオニア株式会社 Paionia Kabushiki-kaisha، به انگلیسی: Pioneer Corporation) یک شرکت چندملیتی متخصص در تولید و ساخت انواع محصولات چندرسانه‌ای دیجیتال می‌باشد. این شرکت توسط نوزومو ماتسوموتو در سال ۱۹۳۸ و به عنوان یک تعمیرگاه رادیو و بلندگو|اسپیکر در شهر توکیو، ژاپن تأسیس شد. مدیرعامل فعلی شرکت پایونیر؛ سوسیومو کوتانی است.

پایونیر تابه‌حال نقش‌های برجسته‌ای در ساخت یا توسعه تلویزیون‌های کابلی، دیسک‌های لیزری، اولین سریدی‌وی‌دیدی‌وی‌دی پلیرهای مخصوص خودرو، سوپرتیونرها، نمایشگرهای پلاسما و نمایشگرهای پلاسما ارگانیکداشته‌است.

این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیسک‌های نوری، صفحه‌های نمایش و محصولات نرم‌افزاری در جهان می‌باشد. شرکت شارپ مالک ۱۴٪ درصد از سهام پایونیر بود، که در سال ۲۰۰۷ سهام آن به ۹٪ درصد کاهش یافت. کمپانی شارپ، کماکان بزرگترین سهام‌دار شرکت پایونیر است. شرکت هوندا نیز ۴٪ درصد از سهام پایونیر را در اختیار دارد.

تاریخچه کنوود

کنوود، (به انگلیسی: Kenwood) شرکت الکترونیکی

ژاپنی است، (به ژاپنی: 株式会社ケンウッド) که دفتر مرکزی آن، در منطقه هاچی‌اوجی شهر توکیو، ژاپن قرار دارد.

این شرکت در سال 1946 به عنوان یک شرکت رادیویی توسط کاسوگا در شهر کومجیان ژاپن تاسیس شد و در سال ۱۹۶۰ به نام شرکت سه گانه (trio corporation) تغییر نام یافت. در سال 1963 اولین دفتر این شرکت در خارج از کشور ژاپن در لس آنجلس ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. بدین ترتیب ویلیام بیل کاسوگا به همراهی جورج آراتانی و یوشی نا کاسا، تصمیم گرفتند که شرکتی را تاسیس کنند که تنها وارد کننده انحصاری محصولات الکترونیکی trio در آمریکا باشند.
نام kenwood توسط کاسوگا اختراع شد. این نام ترکیبی از ابتدای نام یک شرکت لوازم خانگی به نام kenmore که از طرف مصرف کنندگان دو کشور ژاپن و آمریکای شمالی مورد قبول بوده و کلمه wood (چوب) که هم اشاره به مواد با دوام دارد و هم به نوعی اشاره به ارتباط هالیوود و کالیفرنیا دارد اقتباس شده است. طولی نکشید که نام تجاری kenwood از trio پیشی گرفت.
در سال 1986 شرکت trio شرکت kenwood را خریداری کرد و نام خود را از trio به kenwood تغییر داد. جورج آراتانی توانست به واسطه حمایت های کاسوگا به عنوان اولین رئیس شرکت کنوود آمریکایی به فعالیت بپردازد.
سرانجام شرکت kenwood در سال 2008 با JVC ادغام شد. امروزه این برند، یک نام تجاری از شرکت (JVCkenwood) می باشد ومحصولات این شرکت از قبیل: سیستم های صوتی خانگی، سیستم های صوتی ماشین، رادیو های آماتور، تجهیزات رادیویی و بی سیم به مصرف کنندگان و مخاطبان این برند تجاری ، در بازارهای جهانی ارائه می گردد.
تا دهه 1950 تنها سیستم صوتی که در ماشین مورد استفاده قرار می‌گرفت رادیو am بود و آنچه که برای سیستم صوتی ماشین در نظر گرفته شده بود تنها وسیله ای ساده برای پخش رادیو و بعدها وسیله ای برای پخش موسیقی بود که بیشتر جنبه سرگرمی داشت. در حالی که در عصر حاضر سیستم های صوتی ماشین با ویژگی های متفاوت و خاصی که دارند علاوه بر اینکه رانندگی را لذت بخش می کنند در واقع بخشی از اجزای اصلی ماشین به حساب می آیند.از این رو شرکت kenwood همواره به دنبال تولید صدایی با کیفیت بالا و با عملکردی بهینه بوده است ، که همین امر باعث شده نسبت به سایر برندها یک قدم جلوتر باشد و به نوعی در این عرصه بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. هدف استراتژیک کمپانی کنوود تامین نیاز مشتریان به واسطه تولیدات نوآورانه و با کیفیت است. این کمپانی از گذشته تا به امروز در تلاش بوده،با ساخت سیستم های صوتی حرفه ای ، صدایی دلنشین را برای آنهایی که موسیقی را دوست دارم خلق کند، صداهایی که قلب انسان را لمس میکنند.

تاریخچه راکفورد فازگیت

شرکت راکفورد فوسگیت (”’Rockford Fosgate”’) نام یکی از شرکت های بزرگ سازنده عمده وسایل صوتی باکیفیت بالا در ایالت آریزونا آمریکا می‌باشد که از سال ۱۹۷۳ تا به کنون فعالیت خود را در زمینه ی ساخت ووفر ها ، اسپیکر ها ، تقویت کننده های صدا ادامه داده است

سال 1973 و شروع فعالیت

در سال ۱۹۷۳ جیم فوسگیت (Jim Fosgate) هنگامی که در گاراژ خانه ی خود مشغول به کار بود ، کشف جالبی انجام داد.

اقای جیم متوجه شد که موسیقی با گوش انسان ، ویژگی های صوتی متفاوتی دارد.

همین باعث شد که (به گفتهٔ سایت راکفورد عده ای از دانشمندان موسیقی دوست را گرد هم آورد و آزمایش های بسیاری صرف کشف خود کند.

محصول تلاش و تفکر بی وقفهٔ جیم و گروهش تقویت کنندهٔ صدا (آمپلی فایر) به نام PR-7000 بود که همان سال در نمایشگاه ® Fosgate Electronics در شیکاگو به نمایش درآمد.

سال 1982

سال 1982 سالی بود که مهندسان شرکت راکفورد را وادار نمود که به توسعه ی فعالیت خود نسل جدید تقویت کننده های صدا را ایجاد کنند.

پس از فراز و نشیب PR-7000 تا سال های 1982 حالا نوبت ساخت و معرفی تقویت کننده صوتی جدید با شکل و شمایل شیک تر و جمع جور تر همین‌طور با قدرت بیشتر بود بدین منظور مهندسان راکفورد طراحی را از نو شروع کردند و نتیجه کارشان را در قالبی بهتر ارائه دادند.

پانچ پاور 360 (Punch Power 360) نام جدید محصول راکفورد بود که بهتر توانست نام آمپلی فایر را بر خود بگذارد چرا که قدرت آن چند برابر نمونه ی قبلی خود یعنی ار پی بود.

سال 2011 ؛ شروع طوفانی عرصه ی فناوری و تکلونوژی

سال های 2000 به بعد سال های شروع عرصه ی فناوری همگام با هنر موسیقی و ماشین‌سازی بود چرا که با پیشرفت سریع علم در این سال ها با اضافه شدن ضبط های صوتی با کیفیت بالا به اتوموبیل ها ، حالا نوبت راکفورد بود پس از چند سال نقش خود را بهتر ایفا کند.

راکفورد از موفقیت دست نشکید و وارد عرصه ی جدید تری از فناوری شد.

عرضه ی آمپلی فایر های قوی تر در جسه ی کوچک‌تر و اضافه کردن قابلیت چند کاناله از جمله ساخته های جدید شرکت بود.

این ساخته ی جدید دیگر فقط محدود به خواننده ها ، اتوموبیل ها نمی شد و موتور سیکلت ها و قایق ها را نیز از قافله به جا نگذاشت چرا که مدل های جدید امپلی فایر ها می تواستند با کمترین ولتاژ برق که بصورت (RV) تعریف می شود ، کارایی می دادند .

سال 2012 ؛ سال پربار راکفورد

ساخت آمپلی فایر ها دیگر خسته کننده بود و باید به فکر محصول کارآمد تری می بودند ؛ ووفر ، ساخته ی بعدی شرکت راکفورد بود.

ووفر ها بیس یا باس بهتری نسبت به اسپیکر ها و سایر باند ها می دادند.

افزایش گستره ی محصولات دیگر فقط به تقویت کننده های صدا محدود نمی شد و اسپیکر ها نیز در آن سال ها به محصولات راکفورد اضافه شد.

سال 2013 ؛ کیفیت بهتر صدا

عرضه ی نسل جدید آمپلی فایر ها با دارا بودن پردازنده های مخصوص گام موفقیت راکفورد را قوی تر کرد و همین باعث شد که محصول خود را با کیفیت و قدرت بهتری عرضه کند.

این بار به کیفیت صدای استریو نزدیک تر شدند.

آمپلی فایر های نسل جدید قادر بود سیگنال های صدا را بهتر کنترل کنند و صدایی با کیفیت بهتر را ارائه دهند.

از نقاط بهتر شدن این موفقیت نیز می توان به حذف رله های آزار دهنده کنترل صدا اشاره کرد.

سال 2015 ؛ اثبات موفقیت

محصول جدید راکفورد ، ابن بار باز هم نوبت اسپیکرهای از نوع ووفر بود.

2015 Wifi T1 Slim نامیست که با یک طراحی انقلابی ساخته شد.

مهندسان راکفورد این بار تصمیم گرفتند یک ووفر باریک بسازند که بتواند مانند یک ووفر کامل عمل کند.

این ، اثبات موفقیت آنها بود.

سال 2016 ؛ سالی قوی تر

عرضه و ساخت ووفر ها تا سال 2015 از موفقیت های عالی برخوردار بود.

اما سال 2016 شرکت راکفورد همه چیز را تکمیل کرد.

ووفر T3 با 19 اینچ پهنا یکی از موقفیت های دیگر شرکت راکفورد بود.

گفتن این جمله آسان است اما بدانید که مهندسان راکفورد حدود 5 سال بر روی ساخت این ووفر زمان گذاشتند.

جالب است بدانید در آن سال ها به دلیل ضخامت بالا ، طراحی جز به جز ، تکلونوژی پیشرفته تر در ساخت T3 19 اینچ آن را به یک سوپر ووفر تبدیل کرد و تنها T3 توانست این نام را بر خود بگذارد.

قدرت 6000 هزار RMS این سوپر ووفر قدرتی دیوانه وار است که هیچ‌کسی تحمل شنیدن این حجم صدا را یکجا ندارد.

سال 2017 رتبه ی اول کیفیت صدا

سال 2016 و 2017 سال هایست که در آن راکفورد کار همه را یکسره کرد ، عرضه ی نسل جدید آمپلی فایر ها باویژگی هایی همچون وضوح صدای بالا ، خروج صدای موسیقیبه همان نحوه ساخته شده ، 25 درصد خروجی صدای بیشتر و هماهنگ‌کردن تمام اسپیکر ها برای پخش صدای درام جز عمده ویژگی های این آمپلی فایر است.

همکاری با شرکت پولاریس

طبق گزارشات در یکی دو سال اخیر شرکت راکفورد همکاری خود را با شرکت ماشین سازی آفرود پولاریس (Polaris) آغاز کرده و در پی آن شرکت پولاریس بخش صدا یا همان اسپیکر ها را به شرکت راکفورد سپرده تا این شرکت هیجان آفرود را با صدای موسیقی باکیفیت برای مشتریان خود دو چندان کند.

در حال حاضر پانچ همان صدای مطلوب راکفورد فازگیت است و شما می توانید این صدای شگفت انگیز و این اختراع بی نظیر را در سیستم‌هایی که این سازنده به بازار ارائه میدهد بشنوید. صدای امروز فازگیت برای آنهایی طراحی  شده است که در خوب شنیدن تعصب دارند، چراکه راکفورد فازگیت به عنوان قدرتی بزرگ در سیستم های صوتی به حساب می آید.

راکفورد فازگیت برای آینده ساخته شده است و از پیشرفته ترین تکنولوژی صوتی جهان استفاده می کند. محصولات آن از قبیل آمپ ها، ساب ووفر، بلندگو و پردازنده ها ،در بهترین خط تولید و توسط بهترین طراحان و مهندسان این عرصه در آمریکا ساخته می شوند.

فعالیت راکفورد فازگیت فقط در خصوص تکنولوژی محض نیست،بلکه راکفورد فازگیت به دنبال این است که بتواند تجربه ای لذت بخش از شنیدن صدایی شگفت انگیز را به شنوندگان محصولات این برند هدیه دهد.

استفاده از فناوری‌های روز و داشتن علم صوتی منجر به طراحی درخشان و هنرمندانه در مدارها و قطعات این برند شده است ، تا طرفداران محصولات صوتی راکفورد فازگیت از شنیدن موسیقی لذت ببرند و بیش از پیش به آن مشتاق شوند.

جیم فازگیت با عشق و اشتیاق فراوان در این زمینه ارمغان بزرگی را برای دوستداران موسیقی به همراه داشت و همواره رویای خود را دنبال می کند. آقای فازگیت توانست جایزه emmy را از ایالات متحده آمریکا برای این نوآوری در زمینه توسعه تکنولوژی صدای فراگیر به دست آورد.

جایی که موسیقی با تکنولوژی همراه باشد شما می توانید کل کار خود را با موسیقی و تکنولوژی تعریف کنید و راکفورد فازگیت این امکان را برای شما ایجاد می کند.

نظر افراد در رابطه با محصولات راکفورد

آدام لاو (ADAM LOVE) از تگزاس : او می گوید که من 27 سال است که نصاب سیستم صوتی هستم و خیلی کم تحت تاثیر قرار می گیرم اما محصولات راکفورد مرا تحت تاثیر زیادی قرار داده است

اسکیپ هوول (SKIP HOWELL) از فلوریدا : حدود 30 سال است که از محصولات راکفورد استفاده می کنم.